Syksy tulee!

Jälleen on vuosi tullut siihen kohtaan, että uusi lukuvuosi pyörähtää käyntiin Oulun yliopistossa. Luvassa on jälleen kuumottavia tenttejä, eeppisiä luentoja sekä näiden vastapainoksi tietenkin opiskelijabileitä, saunailtoja ja muita sekalaisia tapahtumia yllinkyllin

Konetekniikan osastolla on jälleen myös aloittanut yli 100 uutta ja innokasta ensimmäisen vuoden korkeakouluopiskelijaa eli fuksia. Fuksit pääsevät mukaan akateemisen opiskeluelämän imuun heti korkeakoulu-uran ensiaskeleilla. Keskiviikkona on luvassa OYY:n järjestämä Vulcanalia ja heti seuraavana päivänä eli torstaina on Konekillan järjestämä fuksi-info. Seuraava suurempi häppeninki on OTY:n fuksisuunnistus 17.9. Fuksit voivat kysellä tapahtumista lisää pienryhmäohjaajiltaan.